قوانین ومقررات

قواعد عمومی

۱- تعاریف و اصطلاحات

۱- ۱گیل سرویس : مجموعه نرم افزارهای گیل سرویس شامل اپلیکیشن گیل سرویس ، همکار گیل سرویس و سایت گیل سرویس و کلیه نرم افزارهای وابسته به آن؛

۱-۲ کاربر: هر شخص حقیقی یا حقوقی که در مجموعه گیل سرویس ثبت نام نماید این فرد می‌تواند اعم از مشتری و متخصص باشد.

۱-۳ مشتری: کاربری که متقاضی خدمات گیل سرویس است؛

۱-۴ متخصص: عبارت است از کاربری که به‌عنوان متخصص در گیل سرویس ثبت نام کرده و پس از طی مراحل مصاحبه و دوره آموزشی، به‌طور‌ رسمی همکاری خود را با گیل سرویس آغاز کرده باشد.

۱-۵ سرویس هرگونه خدمتی که توسط متخصصان به مشتری ارائه گردد.

۱-۶ خدمات گیل سرویس : خدماتی که گیل سرویس در راستای ارتباط مشتری و متخصص ارائه می‌­دهد.

۱-۷ حساب کاربری: شامل صفحه شخصی، نام کاربری و سابقه فعالیت کاربر، که پس از ثبت نام در اپلیکیشن و یا سایت گیل سرویس در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

 ۲- خدمات 

۲-۱ گیل سرویس مستقیماً هیچگونه سرویسی ارائه نمی‌نماید، بلکه تنها ایجاد کننده پل ارتباطی بین مشتری و متخصصان جهت تسهیل در ارائه و دریافت سرویس است. بدین معنا که متخصص میان پذیرش درخواست خدمات یا رد آن مخیر است و مشتری نیز پس از ارسال درخواست خدمت و مشخص شدن متخصص می‌‌تواند درخواست خود انصراف دهد. بدین‌وصف، هر سفارشی که در قالب گیل سرویس انجام می‌گردد ‌یک قرارداد مستقل مابین متخصص و مشتری بوده و خدمات گیل سرویس تنها زمینه‌ساز انعقاد این قرارداد میان مشتری و متخصص است.

۲-۲ گیل سرویس با پیگیری های مداوم و نظارت کامل بر نظرات مشتریان در خصوص خدمات ارائه شده، سعی در فراهم ساختن بستری شفاف و سرعت بخشیدن و تسهیل سفارش گذاری دارد. لیکن باید در نظر داشت، با توجه به نسبی بودن مفهوم کیفیت و مجزا بودن قرارداد مشتری با متخصص از توافقات گیل سرویس با کاربران، گیل سرویس هیچ‌گونه مسئولیتی- اعم از مدنی و کیفری- در قبال نوع و میزان کیفیت سرویس ارائه شده و وقایع و مشکلات احتمالی آتی آن، در مقابل کاربران و اشخاص ثالث نخواهد داشت.

۲-۳ خدمات گیل سرویس شامل ارائه سهولت سفارش گذاری، و پیدا کردن متخصص مربوطه است.

۳-  مالی

۳-۱ دانلود، نصب و ثبت نام در نرم افزارهای و یا سایت گیل سرویس رایگان است و هزینه‌ای که محاسبه و از مشتری دریافت می‌‌ گردد، تنها مشتمل بر بهای سرویس ارائه‌ شده توسط متخصص میباشد. بدیهی است فراهم آوردن ملزومات این استفاده از جمله اینترنت مورد نیاز و سیستم­ های الکترونیکی هوشمند تماما به عهده کاربر خواهد بود.

۳-۲  کاربر می پذیرد امکان استرداد هزینه‌هایی که کاربر به گیل سرویس  می‌پردازد وجود ندارد.

۳-۳ محاسبه هزینه بر اساس فهرست بهای توافق شده مشتری و متخصص خواهد بود.  متخصصین می‌توانند با توجه به شرایط خود این قیمت را کاهش یا افزایش داده و پیشنهاد قیمت خود را برای مشتری ارسال نماید.

۳-۴ پرداخت اینترنتی از طریق سامانه گیل سرویس  توسط کاربر تنها به دلیل سهولت در نحوه پرداخت هزینه خدمات به متخصصین می باشد و عملا این امر به منزله پرداخت به مجموعه ارائه دهنده نرم افزار گیل سرویس نخواهد بود.

۳-۵  پس از انجام هر سرویس متخصص ملزم به تنظیم فاکتور بر اساس فهرست بهای توافق شده در سفارش می باشد. لذا مشتری تنها موظف به پرداخت اجرت فاکتور شده بوده و کلیه پرداخت های خارج از چهارچوب فاکتور از جمله انعام و غیره اختیاری بوده از حمایت گیل سرویس خارج است. لازم به ذکر است هزینه کالاهای مصرفی خریداری شده برای ارائه سرویس توسط متخصص، باید به طور جداگانه و مطابق با فاکتور پرداخت گردد.

۳-۵ کاربر می‌پذیرد هیچوقت درخواست به گیل سرویس  ارسال نکند مگر اینکه قصد استفاده از سرویس را داشته باشد. کاربر مشتری اگر پس از ارسال درخواست سفر و پذیرش درخواست توسط یک متخصص، درخواست را لغو کند، یا در مکان مشخص شده به عنوان محل انجام خدمت در زمان مشخص حضور پیدا نکند و کاربرمتخصص اگر پس از قبول یک درخواست، درخواست را لغو کند یا پس از پذیرش درخواست در مکان مشخص شده به عنوان محل انحام خدمت حضور پیدا نکند مجم.عه گیل سرویس  می تواند بعلت عدم رعایت مقررات که منجر به عدم رعایت شهرت و اعتبارکاری او خواهد شد، هزینه‌ای به تشخیص خود به عنوان جریمه از اعتبار آنها کسر یا از کاربران وصول کند.

۳-۶ در صورت اشتباه مشتری در ارائه اطلاعات هنگام سفارش گذاری، سرویس دهنده می پذیرد که قبل از انجام خدمت ابتدا این موضوع را یه مشتری متذکر گردد و از درخواست مابه التفاوت جداگانه از مشتری بدون هماهنگی جداً خودداری نماید. در این حالت، هر یک از مشتری و متخصص قادر به رد درخواست بوده در این حالت مشتری تنها موظف به پرداخت هزینه ی ایاب و ذهاب خواهد بود.

۳-۷ کاربر مشتری نیازی به پرداخت هر گونه وجه اضافه به هر عنوان از قبیل سختی کار، کمک بلاعوض یا قرض و غیره ندارد و پرداخت اضافی به انتخاب شخصی او بوده و ربطی به گیل سرویس  ندارد. و گیل سرویس این پرداخت اضافه را به هیچ عنوان تایید یا تشویق نمی کند و از کاربر مشتری می خواهد که این موارد را حتما به مجموعه گیل سرویس  اطلاع دهد.

تبصره: اگر متخصص بدون اطلاع به گیل سرویس یا مشتری اقدام به ارائه سرویس با هزینه ی بالاتر نماید، اماره بر رضایت وی بر توافق سابق داشته، حق دریافت هرگونه مابه التفاوت را از خود سلب می نماید.

۴- مالکیت معنوی

۴-۱  کلیه حقوق معنوی نرم افزارهای و سایت گیل سرویس ، موارد وابسته به آن و هر آنچه بدان ملحق می گردد، مانند نام، علامت تجاری، خدمات ارائه‌شده تحت این نام و سایر موارد از جمله مالکیت فکری و معنوی آن متعلق به گیل سرویس بوده و هر گونه سوء استفاده از هر یک از موارد فوق قابلیت پیگیری قانونی خواهد داشت. لذا کاربران در همه حال متعهد به رعایت حقوق معنوی نسبت به نرم‌افزارها و ملحقات آن بوده، تنها مجاز به استفاده‌ی محدود، غیرانحصاری و غیر قابل انتقال از خدمات گیل سرویس هستند، بدون آن که این استفاده حقی برای آن‌ها نسبت به مالکیت نرم‌افزارهای گیل سرویس یا سایر حقوق معنوی مربوطه ایجاد نماید یا اجازه‌ی استفاده از نام، علامت تجاری، لوگو و … را به آن‌ها اعطا نماید.

۴-۲ اقدام کاربر برای دسترسی به هر یک از سرویس‌‌ها و برنامه‌ها و شبکه ها‌ی مرتبط با سرورها، همچنین استفاده از مهندسی معکوس یا مترجم وارون برای دسترسی به کد سطح بالا یا زبان ماشین یا تلاش در راستای آن غیر مجاز بوده و تخلف محسوب می گردد و مجموعه گیل سرویس مجاز به پیگیری های قانونی و برخورد با شخص خاطی خواهد بود.

۴-۳ کاربران مجاز به استفاده از خدمات گیل سرویس  جز در شرایط مقرر در این قرارداد نیستند و حق اجاره، فروش و به‌طور کلی انتقال  سامانه گیل سرویس و حقوق ناشی از آن یا نمایش عمومی آن را نخواهند داشت.

۴-۵  تمامی متن‌ها، طرح‌های گرافیکی و کدهای به کار گرفته شده در گیل سرویس جزو اموال مجموعه گیل سرویس محسوب شده و استفاده از هرگونه کرالر (Crawler) یا ابزار مشابه جهت مرور یا کپی خودکار صفحات و اطلاعات  توسط کاربران و یا هر شخص حقیقی و حقوقی غیر کاربر ممنوع بوده، گیل سرویس مجاز به جلوگیری از این اقدام و برخورد قانونی در این خصوص خواهد بود.

۴-۶ گیل سرویس  تلاش خود را جهت استفاده از سرویس ارائه شده توسط کاربران محترم می‌کند اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همۀ دستگاه‌ها یا همۀ شبکه‌های ارتباطی (اینترنت، شبکه تلفن‌همراه و …) نخواهد داد.

۴-۷  کپی‌برداری از اطلاعات متخصصین و یا مشتریان، محتوی، طراحی و تصاویر به کار رفته در نرم افزارهای مجموعه گیل سرویس ، چه به شکل دستی و یا خودکار، ممنوع می باشد.

۵- شرایط استفاده کاربران از گیل سرویس

۵-۱ کاربران پذیرفته اند که گیل سرویس به عنوان یک نرم افزار عمل کرده و دو طرف را به هم معرفی و مرتبط می نماید. مسئولیت هرگونه آسیب به اموال طرفین بر عهده فرد خاطی بوده و طرفین می توانند در مراجع ذی صلاح حقوقی و قضایی علیه یکدیگر اقامه دعوی نمایند.

۵-۲ کاربر باید دارای اهلیت باشد. لذا داشتن حداقل ۱۸ سال تمام شمسی کاربر، به عنوان اماره قانونی، برای استفاده از  گیل سرویس شرط است.

۵-۳ در صورت تاخیر کاربر در پرداخت حق الزحمه، کاربر متعهد به جبران خسارت می باشد.

۵-۴ در کلیه­‌ی مراحل استفاده از گیل سرویس ، کاربران موظف به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران هستند.

۵-۵ کاربر حق ندارد اشیاء غیرمجاز از جمله مشروبات الکلی، مواد مخدر، سلاح یا سایر اشیاء یا حیواناتی که طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران مجاز نیست همراه داشته باشد.

۵-۶  کاربر می‌پذیرد تمامی تغییرات، الحاقات و اصلاحاتی را که توسط مجموعه گیل اعمال می‌گردد و یا از طریق پیامک، رایانامه، نرم‌افزارهای گبل سرویس و یا هر شیوه‌ی متعارف دیگر در خصوص استفاده از خدماتگیل سرویس و شرایط آن ارسال‌‌ می‌گردد را مطالعه نماید. لذا هرگونه استفاده از استادکار به منزله‌ی اطلاع کامل و موافقت با موارد مذکور خواهد بود.

۵-۷ کاربر مشتری می پذیرد که اسناد، مدارک و اشیای مهم و گرانبهای خود اعم از طلا، ارز، جواهرات و سایر اشیای قیمتی خود را بدون مواظبت در معرض متخصص  قرار ندهد و بر نگهداری آنها نظارت داشته باشد. همچنین قبل از خروج متخصص تمامی لوازم منزل خود را کنترل نموده و هرگونه کاستی احتمالی را قبل از ترک متخصص اطلاع دهد.

۵-۸ کاربر مشتری متعهد است در صورت داشتن هرگونه تقاضای نامتعارف و هر گونه پرنده یا حیوانات دیگر در منزل، موضوع را قبل از توافق بر انجام کار به متخصص اعلام کند در غیر اینصورت چنانچه پس از پذیرش درخواست خدمت و عزیمت متخصص به نقطه مبدا، مواجه با موارد فوق شود، مجاز به لغو (امتناع از انجام) سفر بوده و مسئولیت جبران خسارات وارده برعهدۀ کاربر مشتری است.

۵-۹ کاربر می‌‌پذیرد که قرارداد حاضر یک قرارداد قابل رجوع و جایز از سوی مجموعه گیل سرویس  است وگیل سرویس  می‌‌تواند هر زمان تنها به صلاحدید خود و بدون دلیل، یک حساب کاربری را مسدود کند و مانع استفاده‌ی کاربر از خدمات ار گردد.

۵-۱۰  مسئولیت تمامی فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری انجام می‌‌شوستادکاد مطلقاً به‌عهده‌ی صاحب حساب کاربری است، در نتیجه کاربر مجاز نیست حساب کاربری خود را برای استفاده در اختیار شخص دیگری قرار دهد یا آن را به هر نحو به دیگری منتقل نماید. به علاوه ضروری است که در راستای ممانعت از سوء استفاده غیر، در حفظ اطلاعات حساب کاربری خود، حداکثر اقدامات لازم را مبذول دارد.

۵-۱۱ هر کاربر با ثبت‌نام در گیل سرویس  و ایجاد حساب کاربری به نام خود صحت انتساب تمام داده پیام‌‌های صادره ازحساب کاربری خویش را پذیرفته و در نتیجه حق هرگونه اعتراض یا ادعای آتی (مبنی بر انکار، تردید یا جعل داده‌ پیام‌های ارسالی) را از خویش سلب و اسقاط می‌‌نماید.

۵-۱۲ در صورت مشاهده هرگونه تخلف در استفاده از حساب کاربری، اعم از تخطی از مفاد قرارداد حاضر و یا سایر قوانین موضوعه و یا نقض حقوق ثالث، علاوه بر انسداد حساب، کلیه اعتبار موجود در حساب کاربری وی به عنوان وجه التزام توسط گیل سرویس ضبط شده و کاربر حق هر گونه اعتراض را در این خصوص از خود سلب می‌نماید. موارد فوق گیل سرویس را از اقدام به پیگیری‌های قانونی لازم برای مقابله با فرد متخطی محروم نخواهد ساخت.

تبصره : هر شخص (اعم از حقیقی و حقوقی) تنها مجاز به افتتاح یک حساب کاربری در گیل سرویس  است.

۶- اطلاعات

۶-۱ کاربر می‌پذیرد که پس از اتمام خدمت از اطلاعاتی که در نتیجه‌ی استفاده از خدمات گیل سرویس  کسب نموده است استفاده نکند و از ذخیره‌ی این اطلاعات به هر شکل اجتناب نماید. هر گونه استفاده مستقیم یا غیر مستقیم از اطلاعات مذکور که از محدوده اهداف و خدمات گیل سرویس خارج باشد، تخطی محسوب شده مسئولیت آن تماما به عهده-ی فرد خاطی بود است و حق پیگیری از طریق پلیس فتا و سایر مراجع قضایی ذی صلاح را برای گیل سریس  ایجاد می کند.

۶-۲ با توجه به ماهیت سرویس ها، پس از گذر زمان طولانی از انجام سرویس، امکان کارشناسی و راستی آزمایی در خصوص دعاوی از بین خواهد رفت، لذا مشتری متعهد می‌گردد در صورت بروز مشکلات احتمالی این موارد را حد اکثر طی دو هفته تقویمی به گیل سرویس اطلاع دهد. عدم توجه به این موضوع به معنای رضایت مشتری و اسقاط کلیه دعاوی آتی وی در این خصوص خواهد بود.

 

۷ حل اختلاف

۷-۱ مشتری و متخصص می پذیرند که در صورت بروز هرگونه مشکل در نهایت آرامش و به دور از هرگونه تشنج مشکل مربوطه را با صلح و سازش و از طریق مذاکره حل نمایند. در صورتی که رفع مشکل از این طریق امکان پذیر نبود هر یک از طرفین می توانند شکایت خود را به استادکار ابلاغ نماید. در این حالت گیل سرویس با توجه به مستندات، نظر کارشناس و با در نظر گرفتن قوانین، رأی صادر می‌نماید.

تبصره۱-: مشتری و متخصص می پذیرند رای گیل سرویس در این خصوص نهایی بوده و برای طرفین الزام آور است.

تبصره ۲- : گیل سرویس مجری خدمات نمی باشد، تنها واسطه ارتباط بین کاربران و متخصصین می باشد.

۷-۲ در صورت بروز اختلاف بین کاربران و گیل سرویس، طرفین تلاش خواهند کرد اختلاف را به صورت مسالمت‌آمیز حل و فصل نمایند. در صورت عدم موفقیت، اختلاف به هیئت داوری مرضی الطرفین ارجاع داده خواهد شد.

۷-۳ کلیه قوانین حاکم در نظام جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافق‌نامه حاکم خواهد بود.

۷-۴ این مقررات بر اساس ماده ۱۰ قانون مدنی به‌عنوان یک قرارداد الزام‌آور بر روابط بین کاربر و گیل سرویس حاکم بوده و هرگونه ادعا یا اعتراض آتی کاربر را در این خصوص بلا اعتبار می‌سازد.

۷-۵ استفاده از سایت و اپلیکیشن گیل سرویس و طی کردن مراحل ثبت سفارش، به منزله‌ی مطالعه، آگاهی کامل و قبول تمامی شرایط و مقررات ذیل است. صرف استفاده کاربر از خدمات گیل سرویس و ثبت سفارش مجدد، در حکم اعلام رضایت نسبت به شرایط جدید و قبول تغییرات تلقی می‌‌گردد. لذا ضروری است پیش از استفاده از گیل سرویس، این موارد را به‌دقت مطالعه فرمایید. لازم به ذکر است هرگونه علامت، عدد، کلمه، تصویر یا نشان الکترونیک که مثبِت هویت امضاکننده باشد و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود به منزله امضای الکترونیک بوده و همانند امضای دست‌نویس واجد اعتبار خواهد بود و امضاکننده را به مفاد سند ملتزم می‌‌نماید.

۷-۶ در صورتی که کاربر با مشخصات هویتی معین هم‌زمان به‌عنوان «مشتری» برای یک سرویس درخواست ارسال و همان فرد این درخواست را به‌عنوان «متخصص» قبول نماید، عمل مزبور تقلب قلمداد شده و شرکت را مجاز می‌سازد که چهار برابر هزینه‌ی کارشناسی ان خدمت  انجام‌شده را  بر هر بار گزارش از اعتبار متقلب وصول نماید

    شركت تست عضو شورای شركتهای مشاوره و پژوهشی وزارت نیرو با استفاده از نیروهای مجرب و متخصص فعالیت خود را در زمینه مشاوره و ارائه خدمات مهندسی طراحی و نظارت بر پروژه های ایستگاهها و خطوط فوق توزیع و انتقال و پروژه های تولید و توزیع صنعت برق و صنایع وابسته از سال 1370 آغاز نموده است.

    آدرس:

    شیراز، خیابان تست - کوچه 72 - پلاک 92 - ساختمان لاندا

    شماره تماس:

    001234656789

    ایمیل:

    info@company.com

    سبد خرید